Första inlägget

Hej allihopa! Det här är mitt första inlägg på den här bloggen. Jag tänkte berätta lite om mig själv så ni vet vems liv ni läser om. 
 
Jag heter Amanda Pettersson och fylle 14 år i november. Jag går inte på någon sport och är verkligen ingen träningsmänniska. Jag älskar att umgås med mina vänner, också att spela in videos med vän Josefin, vi har en youtube kanal men vi har inte hunnit ladda upp så många videos men det kommer. I min blogg kommer du få läsa mycket om min vardag, antagligen, men också lite annat.
 
Jag har haft massa bloggar förut och har tyckt det varit roligt ett litet tag, sen tröttnar jag och slutar, men den här gången ska jag verkligen försöka blogga så ofta som möjligt och bra, och verkligen försöka lägga ner tid på bloggen så ni vil fortsätta läsa. Så jag hoppas verkligen ni kommer gilla den! 
 
Puss!
♀ THE REVOLT ♀
2014-10-19 @ 01:25:24
URL: http://TheREvolt.blogg.se

Jag är inte heller ngn direkt träningsmänniska x)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AmandaPettersson

Hej! Mitt namn är Amanda, och är en glad tjej på 14 år som älskar att umgås med vänner, shoppa och fota osv. Så om ni vill läsa om det och mycket mer så har ni kommit rätt!

RSS 2.0